Twilight  News

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Ashley Greene och Chase Crawford?

Av Sofie - 11 augusti 2009 13:09

Hejsan :)


Sitter här och klinkar lite på mitt piano för piano stämmaren kommer snart, av en slump kom jag in på msn video.

De var en video om Robert och Kristen, om ni vill se den klicka här.


Jag hittade också en artikel om Ashley Greene på msn, igår skrev jag att hon var den nya "det" tjejen och det stämmer.

Det har nämligen börjat spekuleras i om Ashley och Gossip Girl stjärnan Chase Crawford skulle vara det nya Hollywood paret?

Såhär står det på msn-


Gossip girl”-stjärnan Chace Crawford och ”Twilight”-stjärnan Ashley Greene verkar ha fattat tycke för varandra. I söndags fick de båda skådespelarna pris på Teen Choice Awards och efteråt verkar de har firat sina utmärkelser tillsammans.


Enligt Tmz sågs paret kyssas tidigt på måndagsmorgonen innan Chace lämnade av Ashley på flygplatsen i Los Angeles. Stjärnan skulle med ett tidigt plan till Vancouver för att fortsätta spela in filmen ”Eclipse”.


Stjärnorna ska ha spenderat en hel del tid tillsammans den senaste tiden men enligt källor har de bara varit bra vänner, fram tills nu alltså!


Chace har tidigare varit tillsammans men countrystjärnan Carrie Underwood och Ashley har kopplats ihop med ”Entourage”-stjärnan Adrien Grenier.


Ja vad tror ni om de här ryktena, är det sant falskt?


Jag tror att de är vänner, de har de varit länge.

Jag väntar på att Ashley själv ska säga att de är tillsammans media kan ju som vi alla vet förstora upp saker ganska mycket ;)

Kramar :)



Nytt hett par i Hollywood?

 
 
line

line

11 augusti 2009 14:20

åh, spelar du piano? det vill jag också kunna, så sjukt fint! piano är nog mitt favorit instrument, om man ska lyssna på ngt liksom:) har du spelat det länge eller är det bara ngt du gör för skojs skull?
sv; åh tack så mkt!:) ja, du ska se premiären va?:D jag ska förmodligen åka upp till sthlm och titta på den där! åh vad jag längtar:D
haha, ja men så ere ju! fast jag anser att han är mest min.. (a) hahah! kramkram

http://charmgirl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards