Twilight  News

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Breaking Dawn som Triologi?!

Av Sofie - 7 augusti 2009 17:49

Tjena mitt bena :D


Nu har det kommit nya rykten, och denna gången är det om Breaking Dawn.

Ryktena handlar om att det är möjligt att Breaking Dawn blir i tre delar, såhär står det:


Summit Entertainment har köpt rättigheterna för att filma och sprida Breaking Dawn den fjärde romanen i Stephenie Meyers serie.

Breaking Dawn är just nu i förproduktionsstadiet.


Vissa källor uppger att Breaking Dawn kommer att filmas som en ny triologi, The Twilight Saga Breaking Dawn Del I, Del II och Del III.

Detta har ännu inte blivit officiellt bekräftat av Summit Entertainment, alltså är detta inte säkert.

Däremot har Stephenie gjort ett uttalande:

"Den skulle behövt göras i flera filmer, det är svårt att föreställa sig att allt skulle få plats i en 90 minuter lång film."


Hmmm...

Vad ska vi tro om dehär ryktena?!

Om det skulle bli så att Breaking Dawn blir tre filmer tycker ni att det är bra?


Kram, Kommentera gärna vad ni tycker och tror om detta jag uppskattar att ni skriver vad ni tycker och tänker :D<3


200908031116.jpg

 
 
Blogg Fia

Blogg Fia

7 augusti 2009 18:45

Hejsan!

Jag tycker att det låter som en bra idé att göra Breaking Dawn i 3 delar. För att om det blir en film på 90 minuter så kan det bli ihopdraget, om du förstår vad jag menar. Altså att allt händer på en och samma gång.

Kram kram :)

http://sofia-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jonna

7 augusti 2009 20:01

Jag tycker att det låter lite väl mastigt att dela upp den i 3 delar. 2 skulle nog vara bättre tycker jag. :)

 
Ingen bild

Marie

7 augusti 2009 20:42

Jag tycker att filmen sa vara i två delar, först en med Renesmee födsel och det där, och sedan med det att Volturi kommer :) Förstår inte riktigt hur de hade tänkt dela upp händelserna i tre delar?

 
Ingen bild

elinälskaredward

7 augusti 2009 21:31

Låter som en bra ide att dela upp filmen,det händer ganska mycket så en trilogi är nog lösningen:)

 
Ingen bild

Sara

7 augusti 2009 23:03

Blir nog bättre med tre delar som Stephenie säger, blir ju så masigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 8 juni 2011 19:27

Hejsan Svejsan, sorry har varit bortrest i lite mer än en vecka nu så jag hade ingen möjlighet att lägga upp Breaking Dawn Part I trailern. Det första jag gjorde nu när jag kom hem var att leta upp den och gissa om jag gillade den! :D   Mycket br...

Av Sofie - 28 maj 2011 13:17

Hittade en riktigt fantastisk video från 'So You Think You Can Dance'. Audition och tjejen som dansar i videon heter Melanie och hon dansar till The Meadow som var med i New Moon, jag tror ni alla känner igen den fina låten :) Jag kan inte mycket om ...

Av Sofie - 25 maj 2011 17:28

Här kommer den första officiella postern för Breaking Dawn part 1! Verkligen passande tycker jag :D Nu ser jag verkligen fram emot trailern ;)   Källa ...

Av Sofie - 16 maj 2011 16:29

Fantastiska nyheter alla Twilight fans! Hoppas verkligen att detta är sant, men enligt Sérgio Sá Leitão, ordförande i RioFilme, kommer den första officiella Breaking Dawn Part 1 trailern att visas under MTV Movie Awards, och den ska innehålla scener ...

Av Sofie - 14 maj 2011 09:15

Imdb har nu släppt en lista över releasen av Breaking Dawn världen över och det ser ut som att vi får se BD den 18e november samtidigt som USA :) Spännande det är bara lite mer än 6 månader innan vi får se den!   The Twilight Saga: Breaking Dawn ...

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards