Twilight  News

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Sofie - 6 augusti 2009 17:12

Hejsan :D

 Under Comic Con ordnade Burger King  New Moon stämning.

Kolla på bilderna under stora Edward, Bella och Jacob planscher, de hade också Team Jacob och Team Edward kronor.

Det ser ut som det är några New Moon samlarkort också ^^

Undra om det kommer se ut såhär i november?

Kramar <3

New Moon Trading Cards Burger King Hat Crown Comic-Con 2009

Av Sofie - 6 augusti 2009 17:07

Hej hej!

 Nu ska det bli lite mer New Moon stuff, det blev en liten paus i bloggandet för jag var tvungen att tömma husvagnen och klippa gräset.Sen var det dags för att åka och handla mat och på vägen hem hämtade vi en super söt kattunge!Den är 10 veckor gammal och helt svart och min lilla kattunge kommer få namnet Alice ;D  

Men nu över till New Moon stuff, när jag var iväg hölls Comic Con i San Diego och där visades massvis med New Moon saker.

På bilden under ser ni en hel monter med New Moon saker, smycken och väskor.

Det är verkligen New Moon feber!

 

De visade också upp nya dockor, Alice, Bella, Edward och Jacob.

Dockorna ni kan se under kommer att komma u i affären i oktober.

Shirtless Jacob Black Action Figure

Edward Cullen Alice Cullen Bella Swan Action Figure New Moon

Wolfpack Tribe Tattoo Volturi Coven Crest Symbol Merchandise New Moon

 
Av Sofie - 6 augusti 2009 11:17

Hello :)

 

Taylor Lautner berättade fem saker om sig själv som vi inte visste och jag har punktat upp det.

  • Han har inte Facebook eller Twitter konto, men han säger att det är många som utgör sig för att vara han
  • Han är ett stort Red Bull fan och drack det större delen av inspelningen av New Moon i våras.

  • Taylors favoritband är U2, de har konsert i Vancouver i sommmar och där ska han filma Eclipse.

  • Han kör en svart BMW 5-serien men gillar fotboll mer än bilar.

  • Han kan inte leva utan sin svarta läderjacka.

Hoppas det var lite nytt för er och här kommer en ny Jacob bild ^^

Jacob Black Taylor Lautner New Moon

Av Sofie - 6 augusti 2009 11:14

Halloj! 


Ni vet att wolfpack i New Moon har en egen symbol, deras tatuering.

Men visste ni att Volturi också har en egen symbol?

Cameron Bright visade Volturis symbol och berättade att alla i Volturi familjen skulle bära symbolen.

Jag visste inte att de skulle ha en egen symbol, men det var lite roligt tycker jag^^

Vad tycker ni om deras symbol?

Kramar <3

Volturi Symbol New Moon

Av Sofie - 6 augusti 2009 11:12

Hej på er :)

 

Titta på bilden under ser ni någon likhet? ^^

Jo visst är det väll en Bella lookalike, det är i alla fall väldigt likt.

Detta är en ny serietidning som hittades i en affär i Mexico, vad tror ni, var det meningen att göra tjejen lik Bella?

 

Jag tror att det kanske var meningen för att de skulle kunna sälja mer tidningar :P

Bella Swan Kristen Stewart Mexican Comic Book Mi Mejor Amiga Libro Sentimental

Av Sofie - 6 augusti 2009 11:10

Hejsan : )

 

Innan jag åkte skrev jag att det var länge sedan man hörde någon från Nikki Reed, de andra stjärnorna har varit väldigt aktiva och man har hört mycket om dom.

Men nu hittade jag lite nytt om Nikki.

 

Hon befinner sig i Grekland med sin pojkvän Paris Latsis, de har varit tillsammans sedan sex månader tillbaka.

Paris har själv sagt att han är djup förälskad i Nikki och han har ändrat sitt schema för att det ska passa hennes.

 

Nu var jag nog lite efter, hade ingen aning om detta och de har varit tillsammans i sex månader :p

Men det var kul att se en ny bild på Nikki!

Kramar :D

200907201027.jpg

Av Sofie - 6 augusti 2009 11:08

Hello :D

 

Nu ska vi rulla igång nyheterna och vad kan vara bättre att börja med än några riktigt stora New Moon bilder i ett köpcentrum?

Bilderna under kommer från XXI Ciwalk i Badung, Indonesien.

Tjejen som står med  tidningen med Robert Pattinson på omslaget har vi sett innan om ni kommer ihåg det, då visade hon också upp en jätte plansch.

 

Nu är den stora frågan, kommer det se ut såhär i resten av världen, vad tror ni?

New Moon Poster Ad indonesia

Av Sofie - 6 augusti 2009 11:07

Hej på er allihopa :D

 

Nu har jag kommit hem igen efter 2.5 veckors semestern, jag hoppas att alla har haft det bra när jag var iväg.

Jag har haft det väldigt bra, vi spenderade semestern på Gotland en mycket vacker ö.

Det har varit soligt och varmt större delen av tiden så jag kan inte klaga!

Har också försökt att förbättra på solbrännan men jag vet inte om jag har lyckats sådär jätte bra, men lite kanske?

 

Jag vill bara skriva en liten hälsning till min vän som nu befinner sig i Thailand och ni kan tro att jag är avundsjuk.

Thailand och Asien har över huvudtaget en mycket stor plats i mitt hjärta så jag är verkligen jätte avundsjuk men jag hoppas att hon har det jättebra.

På Gotland var vi på ett ställe utmed havet, de hade en jätte fin pool och en liten strandbar där man kunde beställa fruktdrinkar.

Samtidigt som vi var där grillade de någonting och det kom en känsla att man verkligen var någon annanstans än i Sverige, strand, solnedgång vid havet och en doft av grillat 8)

Det var verkligen härligt och jag kunde bara tänka på min fuskiga vän som verkligen var någon annan stans.

 

Men nu ska jag sluta pladdra om allt annat :p

För nu är det äntligen dags för bloggandet att komma igång igen, jag tycker verkligen att det ska bli roligt!

Jag vill också tacka er för att ni har stannat kvar här medan jag var iväg, det är verkligen helt fantastiskt.

Så tusen och åter tusen tack till er alla <3

 

Jag vet inte riktigit hur jag ska göra nu för att det ska bli lite ordning här på bloggen igen, men jag tänker göra sähär:

 

Jag ska kolla igenom vad som har hänt medan jag var iväg.

Sen ska jag ta ut det viktigaste och skriva det här, det har ju varit Comic Con.

Sen blir det lite aktuella nyheter ;)

 

Jag hoppas det låter bra, men det kan ta lite tid innan det har blivit helt som vanligt igen så jag hoppas ni har förståelse för det.

Kika in snart igen så ska det nog ha kommit lite nytt :D

 

Tack alla ni betyder så mycket <3

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards