Twilight  News

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Sofie - 28 juni 2009 23:51

God natt på er :D


Nu har mamma och jag myst med film, så nu är det dax för mig att krypa ner i sängen och kolla klart på Stardust ^^

Jag hoppas alla har haft en jättebra dag idag, det har ju varit toppenväder!


Men nu ska vi börja med lite New Moon citat och vi tar och börjar från början :)


I didn’t have to look to know who it was; this was a voice I would know anywhere—know, and respond to, whether I was awake or asleep… or even dead, I’d bet. The voice I’d walk through fire for—or, less dramatically, slosh every day through the cold and endless rain for. Edward. /Bella


Jag behövde inte titta för att veta vem det var; det var rösten jag kunde känna igen var som helst- känna igen och reagera på, vare sig jag sov eller var vaken... eller till och med död antagligen.

Det vare en röst jag skulle gå genom eld för- eller för att uttrycka sig mindre dramatiskt, en röst jag skulle uthärda ett liv i kallt, oupphörligt regn för. Edward./ Bella


Sov nu supergott inatt :D

Många kramar till er alla <3


P.s bilden hittade jag på Twilihgtguide.com.


Av Sofie - 28 juni 2009 19:34

Hejsvejs :D


Fick två kollage av Johanna, satt ihop dom på en sida såhär och jag tycker att hon var jätte duktig.

Riktigt snyggt och många fina bilder :D

För att se det i större bild klicka på bilden under ;)

Kram på er <3



Av Sofie - 28 juni 2009 18:58

Hej :)


Nu tycker jag det är dax för en ny omröstning så här kommer resultatet av den gamla.

Frågan var:

Vilken övernaturlig kraft skulle du vilja ha?
  • Edward, läsa tankar 60.4%
  • Jaspers, styra andras känslor 11.8%
  • Alice, se bilder av framtiden 9.6%
  • Aro, tanke behandling via fysisk kontakt 4.8%
  • Zafrina, visar bilder i någon annans sinne 4.3%
  • Jane, framkalla psykisk smärta 3.7%
  • Alec förlama alla sinnen 2.7%
  • Kate, elstötar 2.1%
  • Demetri, spårare med hjälp av hjärnvågor 0.5%

Det var 187 st som deltog i omröstningen, tack till alla som röstade :D


Den nya frågan är hur besatt är du av Twiligt, New Moon osv?

  • OMHE, helt fast! :D
  • Twilight! Jag älskar Twilight :)
  • Twilight helt okej
  • Vad är Twilight?
  • Det är skitdåligt!

Okej kom igen och rösta :D

Kram på er <3



Av Sofie - 28 juni 2009 18:53

Hejsvejs :D


Twilight stjärnorna är lite överallt och igår var några av dom på Vision Awards.

Twilight är hedrad som Film of Vision i år!

Stjärnorna på rödamattan var Taylor Lautner, Billy Burke, Peter Facinelli, Gil Birmingham, Christian Serratos och Ashley Greene.

Kram :D


200906271432.jpg

Av Sofie - 28 juni 2009 18:44

Hello!


Under Mtv Movie Awards råkade av misstag Sacha Baron Cohen: s österrikiska fashionista karaktär Bruno landa på Eminem.

Han berättar i intervjuen under att han önskade att han hade landat på Robert Pattinson istället.

Bruno kan ni se på bio i sommar ;)

Men här kommer intervjuen och Robert har fått ett nytt fan efter sig ;p

Kram <3


Av Sofie - 28 juni 2009 18:28

Hello!


Har inte hänt jätte mycket Twilightstuff i helgen, men lite har jag kunnat gräva fram.

Hittade denna detta omslaget från Us magazine och säljs just nu, tyvärr vet jag inte om vi i Sverige kan köpa den.

Men den ska innehålla 140 bilder och 7 posters så det är ju mycket ögongodis :D


200906261603.jpgSen hittade jag denna bilden på honomfrån Remember me set.Och han är som vanligt lika snygg ;DKram på er <3Robert Pattinson Lips
Av Sofie - 28 juni 2009 18:16

Hello på er :D


Sorry att jag inte la upp mer igår och inte idag förrens nu, jag var nämligen på 60-års kalas igår och sen skulle vi sova i en stuga eftersom det var så långt att köra.

Så vi körde hem idag och stannade en stund på stranden också, det är ju så skönt nu när det är så vamt och gott :D


Hoppas ni med har haft en riktigt bra helg!

Men nu tycker jag att det är dax för Twilight ;D


Vad sägs om New Moon trailern på franska?

Hittade den och det käns konstigt att se den med dubbade röster till franska, visst franska är kärlekens och romantikens språk.

Men jag tycker engelskan är bättre, vad tycker ni låter bäst franska eller engelska ?!?

Kram <3



Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards