Twilight  News

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sofie - 12 juni 2009 16:33

Hej på er :)


Först vill jag börja med att tacka er för era fina kommentarer har inte hunnit läsa alla ännu.

Men jag såg att det var en kommentar som frågade varför det inte kom några inlägg.


Och jag är ledsen att det inte har blivit några inlägg men det har varit så mycket nu, eftersom vi slutade 9:an.

Små fester hit och dit och middagar och så ska man fixa lite smågrejer och ja allt möjligt.

Jag har inte hunnit blogga helt enkelt och jag hade nog inte orkat heller eftersom det har varit så mycket.


Vill ju att ni ska få läsa roliga saker inte halvtaskiga tråkiga saker, därför har det inte blivit några inlägg de här dagarna.

Men imon ska vi se om jag inte kan fixa några ;)

För nu ska jag iväg igen och kommer inte hem förrens halv 1 inatt, så som ni kanske förstår är det mycket :p


Håll ut lite till snart ska bloggen bli rolig igen;)

Tack för att ni är dom bästa lläsarna som står ut med mig <33


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards