Twilight  News

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Sofie - 10 juni 2009 14:49

Hello :D


Jag är ledsen men det bli inte så mycket bloggande de här kommande tre dagarna, mycket med skolavslutningen och sånt nu.

Man ska hit och dit hela tiden.


Men jag passar på att skriva ett litet inlägg nu :)


I New Moon spelas Jacobs pappa Billy Black av Gil Birmingham, Kimberly Sherman har pratat lite med Gil.


Eftersom din karaktär är en av de få  Quileutes som inte blir varg är din roll på ett annat level.

Hu är din karaktär för att passa ihop med Jacob och resten av varulvs klanen?


Billy älskar sin son och hans stam, Billy är klok ocn en bra ledare i konflikter.

Han förstår risken mellan Cullens och Quileute stammens preliminära Fredsavtal.

Han vet vilka faror som Cullens utsätter Bella och de andra för.

Billy håller stammen och traditionerna kvar.


Kram på er <3


200906091000.jpg



Av Sofie - 10 juni 2009 07:10

Hejsvejs =)


Jag skrev innan att jag trodde att det var en synvilla men nu ser jag här att Kristen har klipps sig!
Det är för hennes roll i filmen The Runaways, där ska hon ha rollen som den legendariska rockern Joan Jett ;)

Filmen ska regisseras av Floria Sigismondi som tidigare har regisserat musikvideos till Christina Aguilera.


Ja som ni ser har nog Kristen börjat med en ny stil, knuten på T-Shirten :D

Jag tycker den är snygg på henne ;)

Kram på er <3


Kristen Stewart Shorter Haircut Runaways

Av Sofie - 10 juni 2009 07:01

Hello på er :)


Ja som jag har sagt innan Twilight ligger på topp!

Popsugar har sedan tre år tillbaka haft en röstning och vilka stjärnor som är störst  i Hollywood i år.

I denna röstningen har mer än 20 miljoner deltagit och nu kommer det bästa Robert kom på 1:a platsen följd av Reese Witherspoon, Jennifer Aniston, Kate Winslet och Brad Pitt.


Kristen ligger lite längre ner på listan men hon tog hem plats nummer 44, och det är inte illa!

Jag tycker det är så kul för dom att dom vinner olika saker :)

Ser ni Robert i bilden under? ^^

Kram på er <3


Robert Pattinson PopSugar 100
Av Sofie - 10 juni 2009 06:44

Hejsan :)


Jag vet inte om ni kommer ihåg detta men Kristen och Dakota ska ju vara med i filmen The Runaways.

De har nu börjat öva lite och efter att de hade övat fångades de på bild.

Jag vet inte men jag tror att det är en synvilla men jag tycker det ser ut som Kristen har jätte kort hår, men hon har säkert bara satt upp det.


Kram på er :)


Av Sofie - 10 juni 2009 06:24

God morgon, god morgon på er :)


Hoppas alla har sovit gott, tråkigt väder idag ville att det skulle vara fint denna veckan till skolavslutningen.

Men det ser ut som det blir som alla andra år, dåligt väder!


Det var ett tag sedan man hörde från Jackson Rathbone och hans band 100 monkeys, men nu har det kommit lite nytt.

De ska ha spelat i NYC igår kväll och Jackson hade fixat en ny look, nämligen mustach!

Ni kan se videon här under, jag tycker att mustachen lite rolig ut ^^

Nu vill jag veta vad ni tycker om hans nya look med mustach?



Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards