Twilight  News

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Sofie - 7 juni 2009 22:19

God night sleep tight ^^


Jaha nu var denna helgen också slut...

Tiden går så j*kla snabbt, kan knappt förstå det.

Varför ska den göra det, snart r tiden med denna underbara klassen slut och jag vill inte sluta.

Kommer sakna alla så sjukt mycket och det är sant!


Men nu ska jag inte vara en lipsill och sitta här och deppa, nu ska jag ta vara på den sista tiden med er och göra det bästa av den ;)


Hoppas alla har haft en bra dag idag, imon kommer det lite roliga grejer här på bloggen så missa inte det ;)

Ska fösröka blogga lite mer imon, jag vet att det har varit dåligt ett tag nu, men jag har inte riktigt orkat.

Men sov nu gott på er så hoppas jag att vi ses imon <3


Här kommer lite Edward och Bella citat:

You are my life. You’re the only thing it would hurt me to lose./Bella

It’s possible to take bravery to the point where it becomes insanity./Edward

If you’re waiting for me to be on my deathbed, I’ve got news for you! I was just there! /Bella


Av Sofie - 7 juni 2009 22:06

Hej på er :D


Innan idag lajag upp lite nya bilder på våra Twilightstjärnor, nu har det också kommit nya bilder från InStyle.

Ja dom är verkligen snygga, det är ganska många nya bilder på Rachelle Lefevre så v börjar med hennes bilder ;)


Klicka f�r att st�nga bilden Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden Klicka f�r att st�nga bilden


Klicka f�r att st�nga bilden 


Sen har vi tjejerna Nikki, Rachelle och Kristen :)


02.jpg 04.jpg


Sen tar vi och avslutar med hela gänget!


13.jpg

Av Sofie - 7 juni 2009 21:09

Hej på er :)


Innan idag tipsade jag om filmen Stick it.

Om ni vill kan ni se hela filmen på youtube :)


Lägger upp länken till sidan här, klicka här.

Sen lägger jag in första delen här så enjoy!

Kram på er <3



Av Sofie - 7 juni 2009 18:27

Hej på er :D


Nu tänkte jag att det var dax för helgens film tips, denna gången blir det för filmen Stick It!


Namn: Stick It

Regissör: Jessica Bendinger

Utgivningsår: 2006

Genre: Komedi/sport

Längd: 105 min
Skådespelare: Kellan Lutz som Haleys vän Frank


Handling:

Stick It är en film smo handlar om tjejen Haley Graham, föredetta stjärngymnast som har haft lite för många besök hos polisen.

Efter en rad olika upptåg tvingas Haley tillbaka till livet som hon ville fly ifrån.

Hon tvingas att vara med i ett gymnastik program och blir tränad av den legendariska head coachen Burt Vickerman.

Haley har en mycket rebellisk attityd och hennes två bästa vänner är Frank (Kellan Lutz) och Poot ( John Patrick Amedori, Aaron i Gossip Girl).


Jag tycker att detta är en mycket imponerande film, gymnastikscenerna är verkligen fantastiska!

Filmen passar de som är intresserade av sport filmer, jag brukar inte vara det men jag tyckte att denna var bra.

Kellan är väldigt söt och spelar en rolig roll i filmen,  han är tyvärr inte med i så många scener men i dom scenerna han är med är han riktigt bra :D

När man ser filmen blir man nästan avundsjuk, varför kan inet jag också göra så :p

Som sagt man blir riktigt imponerad!

Jag tycker detta är en film värd att se, är ni inte intresserade av sportfilmer kanske ni blir det nu?


Av mig får filmen 7/10 röda äpplen


Här kommer lite bilder ifrån filmen, och sen kommer trailern för filmen aldra sist kan ni se ett klipp med Kellan.

Och jag lovar er att det finns ännu roligare saker i filmen med honom :D

Kram på er <3


 


Av Sofie - 7 juni 2009 15:55

Hejsan :D


Nu har jag varit iväg och handlat med min mormor och min mamma.

Hittade inte något till mig,  men jag behövde inget heller :)


New Moon trailern har bara varit ute en vecka och redan har de gjort Bellas

tårta, de är ju fantastiskt duktiga.

Kolla på bilden här under.


Det är så att det var några som hade ett party och då hade dom lite insperation från trailern.

De hade tänt 101 ljus och de hade  rosor och självklart Bellas tårta!

De som var på partyt hade till och med plast vampyrtänder :}


Ja det var ett riktigt New Moon inspirerat party ^^

Kram på er <3



Bella's Birthday Cake New Moon

Av Sofie - 7 juni 2009 09:08

Hejsvejs på er :D


Jag vet att den officiella New Moon trailern har kommit ut men kan man få nog av de fantastiska fangjorda trailers?

Det kan inte jag, hittade de här två och de är helt fantastiska!

Kan inte bestämma mig vilken jag gillar mest för båda är så bra :D


Kommentera gärna vilken ni tycker bäst om :D

Kram på er <3



Av Sofie - 7 juni 2009 08:58

Hej på er!


Mtv.com har en artikel om hur Robert valde att säga repliken ”You’d better hold on tight, spider monkey.” i Twilight.

Catherine gav honom faktiskt 5 andra repliker att välja på också, men han tog spider monkey repliken och jag tycker att det var den bästa :)

Här kommer de fem andra han fick välja på:


Alternativ 1:

Edward: You’re not scared of heights, are you?
Bella: Not that I know of … 


Svenska:

Edward: Du är inte rädd för höjder, är du?

Bella: Inte vad jag vet…

 

Alternativ 2:

Edward: Hold on tight …
Bella: Don’t worry … 


Svenska:

Edward: Håll i dig…

Bella: Var inte orolig… 

      

Alternativ 3: 

Edward: Wrap your legs around me like a spider monkey.
Bella: Done. 


Svenska:

Edward: Koppla benen runt mig som en spider monkey.

Bella: Klart

 

Alternativ 4:

Edward: Got a good grip? Don’t let go.
Bella: No chance of that, buddy. 


Svenska:

Edward: Har du ett bra grepp? Släpp inte taget.

Bella: Ingen chans, kompis.

 

Alternativ 5:

Edward: Prepare for liftoff … 


Svenska:

Edward: Var beredd för start…

 

Jag måste säga att Robert valde alldeles rätt replik, jag gillar den som är i filmen :)

De andra som jag skrev här som han också fick välja på var inte alls lika bra tycker inte jag, var det någon som ni tyckte bättre om kommentera gärna!


Kram på er!


Av Sofie - 7 juni 2009 08:56

Hejsan på er :) 

MyPark hade en omröstning vem som var den Sexigaste mannen på Mtv Movie Awards, och kan ni gissa hur den listan såg ut?

När röstningen var klar såg listan ut såhär:

 

*        Robert Pattinson

*        Taylor Lautner

*        Kellan Lutz

*        Cam Gigandet

*        Peter Facinelli

*        Zac Efron

*        Shia LaBeouf

*        Justin Timberlake

*        Ryan Reynolds

*        Chris Pine

*        Ben Stiller

*        Eminem

 

Det var väll inte illa att våra Twilightstjärnor tog hem de första fem platserna :D

Kram på er :)

 

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Skapa flashcards