Twilight  News

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Sofie - 10 maj 2009 21:38

God kväll på er :D


Hoppas ni har haft en riktigt bra dag idag!

Min dag har spenderats med att sola en liten stund även om det blåste.

Sedan började jag på mitt matte arbete vid kl 16 och jag håller på med det fortfarande och jag har bara ätit imellan och nu gör jag detta inlägget :P

Får nog sitta en stund till med det :(

Så jag måste vara så tråkig och inte blogga mer ikväll :'(


Jag hoppas det inte gör något, tack till alla som läser bloggen!

Det är så kul när ni ger kommentarer, det får mig att fortsätta :D


Hoppas ni sover riktigt gott och att ni kikar in imon :D

Många godnatt kramar Bellz <3


Avslutar med en liten dialog mellan Edward och Bella ;)

I couldn’t picture it, this godlike creature sitting in my father’s shabby kitchen chair.Bella

Can I have a minute to be human? /Bella


Bring on the shackles — I’m your prisoner./Edward

Av Sofie - 10 maj 2009 21:34

Hej på er :)


Fråga: vf ee de en pil på bilden?


Svar:

Oj det hade jag faktiskt inte sett?!

Måste vara något fel på mina ögon, kanske är det för att man ska kolla på vad Rosalie håller på med.

Det ser ju faktiskt lite skumt ut ^^

Kolla på bilden här.


Förlåt att jag inte hade någor riktigt bra svar på den!

Kramar Bellz <3



Av Sofie - 10 maj 2009 15:40

Halloj!


Har legat och solat nu riktigt härligt men det blåste :(

Hoppas man får lite färg snart!

Snart ska jag räkna matte, tänk er på en helg det är inget man gör frivilligt!


Men nu tänkte jag visa två nya bilder för er på Robert :)

Jag tycker bilderna var brapå honom, riktigt snygga!

Men jag vet inte riktigt vad han gör på understa bilden?! :p


Bilderna togs denna eftermiddagen i Venice,CA.

Han lämnade en studie med en oidentifierad CD och ett manus, Emmy Rossum lämnade tidigare idag samma studio.


Jag tror att det kan vara manuset till filmen Remember me , och i så fall får nog Robert spela mot Emmy Rossum?!

Det är väll bara att vänta och se hur det blir antar jag :)


Kramar Bellz <3


Robert Pattinson Venice California Studio Script
Av Sofie - 10 maj 2009 09:07

Hej :)


Jag tänkte översätta några artiklar som kommer i detta inlägget och jag börjar med:


Robert bryr sig om sina fans


Robert är en skådespelare som verkligen bryr sig om sina fans.

Han vet hur mycket fansen tycker om New Moon och han tycker om att tacka alla fansen såfort han får chansen.


Ett fan berättade för RobPattzNews om när hon träffade honom.

Han säger: "Där var nog ungefär 10 tjejer som väntade vid utgången.

Suven som Robert åkte körde sakta och han rullade ner sitt fönster."


Det första han sa va: "Vad gör ni alla här? Har inte ni skola imorgon?"

Tjejen fortsöätter: "Han skrev sin autograf på våra exemplar av New Moon, det slutade med att han av misstag råkade skriva över Stephenie Meyers autograf".

"När Robert lämnade filmningen var han som vanligt blyg och fnissade lite:"


Jag tycker det var gulligt av honom att stanna, men det måste varit lite pinsamt att skrivit över Stephenies autograf.


Roberts bästa födelsedag


Kellan, Kristen och Taylor ska se till att Robert får en födelsedag att minnas den 13 maj.

Robert är så populär på New Moon filmningen att Kellan och resten av casten ska arrangera en speciell överraskning till honom.


Kellan vägrade att berätta för Access Hollywood någotnting om vad det handlade om för de ville inte att något skulle läcka ut.

Kellan åker snart till Italien tillsammans med Robert och Ashley även om hans roll som Emmett inte ska filma några scener där.


Kram Bellz <3



Av Sofie - 10 maj 2009 08:58

Hej på er !


Hoppas ni tyckte om de fangjorda New Moon trailerna :)

I aprils släpptes bilden på varulvarna, kom ni ihåg att de hade en varsin tatuering på armen?

Jag har undrat om det var något speciellt tryck och nu har twifans gjort en närbild på tatueringen.

Ni kan se det på bilden här under.


Jag tycker att man kan se ett varg huvud i tatueringen, ser ni det?

Eller ser ni något annat? 

Hade varit kul om ni kommenterade om ni såg samma som mig ^^


New Moon Wolf Pack Wolfpack Tattoo Ink Blot

Av Sofie - 10 maj 2009 08:52

Här kommer den sista New Moon trailern, den är gjord av Juliiaxx.

Jag måste säga detta är min favorit av de här tre, hon har lyckats jätte bra med att klippa ihop alla scenerna.

Ljudet när de pratar är jätte bra det hackar inte coh det är musik samtidigt så jag gillar denna.


Vilken tycker ni var bäst av de här tre?



Av Sofie - 10 maj 2009 08:44

Här kommer det andra klippet.

Denna är också gjor av smvgrey74 jag tycker denna är bättre än den förra och det är för att det är lite pampigare musik det gör att man för en annan känsla när man ser på den.

Här är också lite nya klipp, jag tycker klippen med varulvarna vid brasan är bra.

Sen om ni spolar fram till 2.07 så tycker jag det är bra, det känns som det är Jane vi ser där och det var kul tycker jag.

 Vad tycker ni om denna trailern?



Av Sofie - 10 maj 2009 08:28

Hej igen :)


Hittade tre nya New Moon trailers, fangjorda är dom.

Jag lägger ut dom i tre inlägg för att det det ska bli lättare för er och så skriver jag lite om dom också ;)


Denna trailern är gjord av smvgrey74 och jag tycker hon har gjort ett bra jobb!

Det är roligt för hon har hittat nya klipp som jag inte har sett i andra fan gjorda trailers.

Jag menar tex scenerna med Volturi och varulvarna.

Vad tyckte ni om den, kommentera gärna :)



Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards