Twilight  News

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Sofie - 9 maj 2009 22:51

Tyvärr så säger jag god natt till er :(


Jag hoppas att ni vill kika in imon för då ska jag försöka ta igen det jag har missat idag och kanske skriver jag ner lite tankar också ;)

Jag skulle vilja veta, gillar ni kategorin Tankar?


Good night sleep tight don't let the bedbugs bite ;)

Kramar Bellz <3


Avslutar med ett citat ur Twilight, det är när Bella vill köra hem från ängen men då däger Edward:

Bella, I’ve already expended a great deal of personal effort at this point to keep you alive. I’m not about to let you behind the wheel of a vehicle when you can’t even walk straight. Besides, friends don’t let friends drive drunk./Edward


Av Sofie - 9 maj 2009 22:41

Hej på er :)


Hoppas ni har haft en bra dag idag!
Jag vill säga förlåt till alla mina läsare, jag har inte hunnit blogga så mycket idag och det är jag ledsen över :(

Det har varit en fullspäckad dag idag, min lillebror konfirmerade sig idag Grattis :D


Nu kte de sista gästerna hem, dagen har varit lång men trevlig.

Sitter nu i sängen och funderar på att jag snart ska varva ner lite och kolla på lite tv kanske.

Kan ni tänka er, jag har spenderat mesta delen av kvällen tillsammans med min kill kusin som jag annars inte brukar prata så mycket med!

Hade faktiskt riktigt roligt och vi pratade och skrattade så nu är jag lite hes ;p

Tack till honom för att han gjorde min kväll rolig :D


Har ju inte hunnit med så mycket på bloggen idag så jag för se om jag kan ta igen lite imon!

Kramar Bellz <3


Grattis lille bror!

Grattis till en av mina absolut bästa vänner, jag hoppas

att du läser detta och att vi ses snart!

Av Sofie - 9 maj 2009 10:33

Hej :)


Jag ha5r sagt det innan och jag säger det igen!

Jag älskar Roberts dialekt och hur han pratar, hittade ett nytt klipp med en intervju med honom :)


Så njut en liten stund och titta på intevjun :)



Av Sofie - 9 maj 2009 10:29

Hej igen :)


Ni vet kanske att jag har lagt ut posters på Bella innan men idag hittade jag en ny!

Den är riktigt snyggt gjort, lite samma stuk på den som det var på Taylor postern :)


Jag gillar verkligen denna postern, vad tycker ni om den?


New Moon Poster Bella

Av Sofie - 9 maj 2009 10:16

Hej på er :)


Nu tänkte jag berätta om något jag tyckte var lite konstigt, det handlar om Alex Meraz.

Han berättade nyligen för E! online att han hade fårr ett argt fan efter sig.

Jag trodde först att de kanske ville prata med honom och få hans autograf eller något.

Men det visade sig att hon skrek efter honom för att hon inte gillade karaktären han spelade.

Hon skrek att han spelade en "bad boy" och därför blev hon arg.

Hon ska också ha skrikit "I hate Paul!"


Alex Meraz säger att det är det knasigaste han har varit med om, han inte riktigt förstå varför hon gjorde så eftersom det är bara en karaktär i filmen.

Men han ska skrikit tillbaka "I love you too!"


Tycker lite synd om honom, tänk att ha någon som skriker taskiga saker om en :(

Men han kan nog ta det med lungt han vet att han en massa fans där ute som tycker om honom :)

Jag tror han kommer att göra ett bra jobb i New Moon, tror inte ni med det?


Kram Bellz <3


Av Sofie - 9 maj 2009 08:28

Hej på er :)


Läste lite på Mtv och då hittade jag en artikel om New Moon soundtracket.

Som ni kanske vet har det ryktats mycket om att Kelly Clarkson ska vara med på soundtracket med låten "Did you".

Själv tycker jag att den är bra och jag tycker den passar in i soundtracket, texten hör ihop med New Moons handling.


Catherine Hardwicke har var väldigt noga med att det inte skulle läcka ut mycket musik från Twilight soundtracket innan filmen hade visats.

Detta gjorde stor succé för banden som var med på soundtracket, tex Paramore, Linkin Park mm.


Det bästa är nog om Chris Weitz och resten av dem tar god tid på sig att välja låtar, för de måste vara riktigt bra och passa in.

Jag tyckte det var bra när det inte var så många låtar man hade hört innan.

Jag hoppas att New Moon soundtracket följer samma genre som Twiligt soundtracket gjorde, för jag gillade verkligen musiken där! :D


Men vad tycker ni?

Passar Kelly Clarkson på New Moon soundtracket?



Av Sofie - 9 maj 2009 08:11

God morgon på er :)


Hoppas att alla har sovit gott inatt, osv jätte gott men sen var jag tvunget att stiga upp.

Idag är det lördag och det ska bli konfirmation, så sen måste jag hjälpa mamma mer med maten.


Men nu ska jag blogga lite och jag tänkte börja med att visa en söt bild på Cam och Dominique.

Vi ser inte lilla Everleigh Ray, men vi ser hennes barnvagn.

De ser så lyckliga ut tillsammans och jag tror att dom utgör en perfekt liten familj!

Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards