Twilight  News

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Sofie - 12 mars 2009 21:57

Detta blir kvällens sista ingäll :(

Men jag måste bara upp och läsa Så länge vi båda andas :D

Sista inlägget för kvällen innehåller ett litet klipp, det var ganska roligt :P

Hoppas ni gillar det :D


Sov gott allihopa och tack för en super bra dag ;D

Vi ses imorgon <3 

Av Sofie - 12 mars 2009 21:39

 Här är två bilder från tidningrn GQ.

Yay 2 nya bilder på Rob :D

Vill ni läsa artikeln gå on på :

http://men.style.com/gq/features/landing?id=content_8497




Av Sofie - 12 mars 2009 21:38

Här är reklamen för Dvd:n, jag vet att jag har lagt upp en liknande video innan men denna är mycket bättre kvalité :D



Av Sofie - 12 mars 2009 21:34

Go kväll på er :D


Har kommit hem nu efter en lång shoppingdag på Ullared ;)

Hittade lite där ialla fall, hoppas ni med har haft en bra dag :D

Men nu till dagens stora nyhet :

Det är så att regissören till Eclipse har blivit vald, det ska bli Juan Antonio Bayona som regisserar den 3:e filmen.


Här är artikeln:

I can confirm that Summit Entertainment is telling Hollywood privately that Juan Antonio Bayona will direct Eclipse. It's a very out-of-the-box choice for the 3rd movie in the "Twilight Saga" series of Stephenie Meyer vampire novels being hurried to the big screen by the start-up studio. (I guess it doesn't matter that other sources tell me Bayona hasn't yet met Stephenie, huh?) Known as a horror wunderkjind and Guillermo Del Toro protege, the age 33 Bayona screened his Spanish language Gothic mystery El Orfanato (The Orphanage) to a 10-minute standing ovation at the Cannes Film Festival. Eclipse is his English language debut. Chris Weitz has already replaced Twilight director Catherine Hardwicke on the sequel New Moon due in November. Eclipse is set for release June 30, 2010, and features battles between werewolves and vampires. Now the question is whether the Twilight fans and Stephenie Meyer will say "Olé".













 Är detta bra el dåligt?!

Av Sofie - 12 mars 2009 08:10

Några andra stjärnor som också syntes till var Jackson,Elizabeth, Ashley och Kellan.

Jackson och Ashley såg pigga och glada ut!

Kellan och Elizabeth såg lite trötta ut^^

Ja nu så ska jag iväg så det blir lite mer bloggande ikväll ;)

Ha en bra dag allihopa :D


Jackson Rathbone Kellan Lutz Ashley Green Elizabeth Reaser New Moon Vancouver

Av Sofie - 12 mars 2009 08:09

Nästan alla stjärnorna är i Vancouver och här kommer lite på Rechelle, Kristen och Nikki.

De ser ganska trötta ut eller?

Ryktena säger att de var på väg för att öva inför inspelningen.

Andra rykten säger att Twilight casen har skaffat sigen ny hobby och det är KARAOKE :D

Kanske är det därför de är så trötta?

De har kanske varit uppe och sjungt hela natten? ^^


Nikki Reed Kristen Stewart Rachel Lefevre New Moon vancouver

Av Sofie - 12 mars 2009 07:23

 Jag hittade en intervju från Starpulse men Kristen, hon pratar om Dvd:n och Chris Weitz :D


Here's what she said:

Twilight fans who can't wait to see more of their vampire love affairs in movie theaters, can expect more on the film's DVD. Kristen Stewart, who stars as Bella, prepared to have all her humorous gaffes exposed in the outtakes.

"I love outtakes," Stewart said. "I love when the fantasy is broken down and revealed to everyone. I think it's funny. Literally, there wasn't a day that went by that we didn't have camera crews on set so I'm sure that they have hours of footage to cut together for the eager audience."


The sequel, New Moon begins shooting later this month, with Chris Weitz

taking over directing. "Chris is like the most genuinely vested. He didn't just like jump on the bandwagon like, 'Ooh, let's get the next big successful movie. I want to do Twilight too.' He really likes it and is entirely involved. He's a really sweet guy and we're all really excited to work with him. I really like his work as well so it all just works out."


Stewart of course expected to continue the series with Twilight director Catherine Hardwicke, but these things happen in Hollywood. "It wasn't like it was a big bomb that was dropped. It wasn't such a shock. To be honest, I don't know about the sort of inner workings of whatever was going on within the studio. It was a comfortable situation."


Av Sofie - 12 mars 2009 06:59

God morgon på er :D


Hoppas alla har sovit gott!

Jag läste och läste igår det var ju så svårt att sluta!

Jag tänkte bärja dagen med att svara på en kommentar från Mary :)


Kommentar till Good night :D
Jag undrar vilken scen du ser fram emot mest. För mig är det break up-scenen och när Bella hoppas från klippan. Det är mina favoritdelar i boken och naturligtvis återföreningen :)

av Mary den 12 mars 2009 kl 00:03 

Hej Mary!

Jag måste nog hålla med dig där Mary, jag ser också mest fram emot de här delarna!

Break-Up scenen för att det känns omöjligt att han kan lämna henne och jag tror att det kommer att visas med många starka känslor.

Kanske man kan fälla lite tårar, det gjorde jag när jag läste det :'(

Scenen när Bella hoppar kan nog bli riktigt bra!

Jag hoppas på att man får höra Edwards röst när hon hoppar och jag hoppas att det ser verkligt ut, det kommer nog också vara väldigt känslofyllt.

Visst ser jag också emot för återföreningen!

Jag vill ju se dem tillsammans igen<3

Men scenerna jag aldra mest ser fram emot är Break-up scenen och nr Bella hoppar.


Tack för din kommentar Mary :D

Kul att du kommenterar såna bra saker ;)

Kram på dej och ha en bra dag!


Presentation

Omröstning

vilken är den bästa filmen i Twilight sagan?
 Twilight
 New Moon
 Eclipse
 kan inte välja, alla är lika bra :)

Fråga mig

94 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

esafe

ESafe.se

Gratis Bio

Gratisbio.se

Webfaktura

Öresbud


Ovido - Quiz & Flashcards